Thursday, March 6, 2008

Bite.

stuffed the camera into my bag for dunno what reasons.
so i ended up taking quite a bit of photos just now.
but i dunno why i cant upload any photos.
so leave it till tml then one shot upload all ba.

**************************************************

anyway, i saw it somewhere that
a large proportion of gers like to bite their partners.

无可否认,我还蛮认同的。
咬人,其实是一种亲密的表现。
因为如果是随便一个路人,是绝对咬不下去的。
只有关系非常密切,才能够咬得下口。

男生总是觉得被咬就一定只有疼。
其实不然。
咬也是有很多种咬法的。
有干的、湿的,留痕迹、不留痕迹的,
大力咬下的、或只是轻轻nibble的。
不同的心情的时候,也就会有不同的咬法。

个人认为,
能够找到一个愿意让你大口咬下,
并且不忌讳咬的力度大小、时间长短的人,
是非常幸福的。

我必须诚实招供。
我其实非常喜欢咬人。
没有人咬,我会咬我自己。

是有点变态,
可是我喜欢咬下去之后,
舌头可以尝到皮肤上那咸咸的味道。

非常生气,或非常难过的时候,
我会狠狠咬一大口。
这样痛的感觉,就会提醒自己控制好情绪,
凡事都要忍耐。
不过,发白日梦的时候,也会咬上一口。
让自己快快醒一醒。

不过我觉得最挑逗人心的,
还是那轻轻的nibbling. (还想不到华文词汇里,有哪一个可以代替这个英文字的)
就这样一点一点的轻咬,
一点一点的舔着肌肤上的微微咸味。
感觉就有如品尝点心般的滋味,
就有着那么一点的勾魂。

当然,这都要等到我找到愿意让我不计后果咬下去的那一位,
才有可能发生。
现在的我,
就只好自己咬自己喽。

========================================

found another very nice oldie.

For Your Love

For your love,
oh,I would do anything
I would do anything,
For your love

For your kiss (ahh, ahh, ahh, ahh),
oh, I would go anywhere (ahh, ahh, ahh, ahh)
I would go (ahh, ahh, ahh, ahh), anywhere,
For your kiss

More foolish I grow
With each heart beat
But we all get foolish
That's why I repeat

For your love (ahh, ahh, ahh, ahh),
oh, I would do anything (ahh, ahh, ahh, ahh)
I would do anything
For your kiss

[sax interlude with 2 (ahh, ahh, ahh, ahh)'s by backups, who are chiefly sopranos]

I would do anything,
For your love (anything, anything, anything)
For your love(ahh, ahh, ahh, ahh, ahh, ooh)


i really like this song a lot.
especially the Peaches and Herb version.
tried my best to search it online but couldnt find any.
Does anyone have this song???
Please send it to me if u have it k?
Or else is there anyone who could help me download it?

P.S. ajeossi, boposshoyo

No comments: